Casino.jpeg


درباره هوش مصنوعی شنیده اید اما آیا واقعاً می توان از آن در تجارت کازینو استفاده کرد؟ به هر حال ، آیا کازینو از قبل لبه خانه ندارد؟

با این حال ، حتی قبل از همه گیر شدن ، کازینوهای اصلی که میلیون ها دلار هزینه برای کار داشتند ، رقابت سختی را تجربه می کردند. چندین کازینو در آتلانتیک سیتی بسته شد و بسیاری از کازینوهای لاس وگاس در یک طناب مالی فشرده بودند.

اکنون که بیماری همه گیر اتفاق افتاده است و کازینوها در سراسر اروپا و ایالات متحده با چالش های مالی روبرو هستند ، بسیاری از اپراتورهای کازینو به دنبال اطلاعات مصنوعی هستند تا اطمینان حاصل کنند که کازینو همچنان سیاه است.

هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی شاخه ای از علوم رایانه است که از رایانه برای انجام وظایفی استفاده می کند که معمولاً به هوش انسان نیاز دارد.

مطمئناً ، وقتی صحبت از رایانه در انجام وظایفی است که از هوش انسان تقلید می کند ، درمورد کارهای ساده مانند مبادله 5 سکه و دو چهارم برای ایجاد ارزش یک دلار یا ماشین فروش که 20 سنت تعویض پس از خرید ارسال می کنید ، صحبت نخواهیم کرد. یک کیسه بادام زمینی

خیر ، از هوش مصنوعی در ساخت ربات ها ، ایجاد جعبه گفتگوی هوشمند برای وب سایت ها و فعالیت به عنوان دستیار سفر مجازی و هزار کار دیگر استفاده می شود.

بنابراین کازینوها چگونه از هوش مصنوعی استفاده می کنند؟

یک چیز قطعی است و آن این است که بازی های قمار ثابت خواهند ماند. بازی بلک جک هنوز هم بازی بلک جک خواهد بود. سرگرمی های کازینوی نیوزیلند هنوز هم راهزنان یک مسلح خواهند بود ، البته با پیشرفتی که در فن آوری پیشرفت می کند و به مرور زمان پیشرفت می کند.

با این حال ، یکی از قوانین اساسی مدیران کازینو این است که هدفمند کردن یک قمارباز بازگشتی آسان تر و سودآورتر از دادگاه بازی کردن در قمارباز است که قبلاً هرگز دیده نشده است.

راه حل چیست؟ هوش مصنوعی برای نجات.

بزرگترین استفاده از هوش مصنوعی تهیه یک بانک اطلاعاتی از بازیکنان ، روش ترجیحی قمار آنها ، میزان پولی که برای بازی های مختلف می خرند و همچنین مدت زمانی که در قمار کازینو می گذرانند است.

Naysayers خواهد گفت که انجام آن غیرممکن است اما به یاد داشته باشید ، در کازینوهای فیزیکی در آسمان چشمهایی وجود دارد. با استفاده از هوش مصنوعی برای بررسی تصاویر امنیتی کازینو ، به علاوه اطلاعاتی که در کارتهای پخش کازینو استفاده می شود ، کازینوها اطلاعات بیشتری نسبت به گذشته دارند.

با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی مانند تجزیه و تحلیل پیش بینی ، بخش بازاریابی کازینو مسلح تر از همیشه است.

هدف البته این است که بتوانیم تجزیه و تحلیل کنیم که با ارزش ترین بازیکنان کازینو هستند. و در حالی که بسیاری از علاقه مندی های مردمی بیشتر به دنبال روش هایی است که کازینو "نهنگ" های با ارزش را برای قمار در کازینو جذب می کند ، تمرکز هوش مصنوعی بر نسل جوان مرفه تر است.